Přejít na hlavní obsah

Odvolání


A. Právo na odstoupení od smlouvy a důsledky odstoupení od smlouvy

1. právo na odstoupení od smlouvy

1.1 Máte právo odstoupit od této smlouvy do čtrnácti dnů bez udání důvodu. Lhůta pro odstoupení od smlouvy činí čtrnáct dní ode dne, kdy jste vy nebo vámi určená třetí osoba, která není dopravcem, převzali poslední zboží. Pro uplatnění práva na odstoupení od smlouvy nás musíte informovat (Symbionet GmbH, Im Grund 3, 91593 Burgbernheim, tel.: 09843 9897-0, e-mail: kundenbetreuung@qpool24.com) o svém rozhodnutí zrušit tuto smlouvu jasným prohlášením (např. dopisem zaslaným poštou nebo e-mailem). Pro dodržení lhůty pro odstoupení od smlouvy postačí, když své sdělení týkající se uplatnění práva na odstoupení od smlouvy odešlete před uplynutím lhůty pro odstoupení od smlouvy.

1.2 Pokud nás o svém odstoupení od smlouvy neinformujete a vrátíte nám zboží bez připomínek, tj. bez předchozího prohlášení o odstoupení od smlouvy nebo přiloženého prohlášení o odstoupení od smlouvy, nejedná se o účinné odstoupení od smlouvy, takže kupní smlouva zůstává v platnosti. Pro platné odstoupení od smlouvy je nutné, abyste nám zaslali jasnou zprávu, ve které jasně uvedete své rozhodnutí odstoupit od smlouvy. Pokud prohlášení o odstoupení od smlouvy nezasíláte, pouhé vrácení zboží nepředstavuje odstoupení od smlouvy, a proto máme stále nárok na zaplacení kupní ceny. V takovém případě jste povinni nést náklady na (přepravu) zpětné zásilky. Totéž platí pro náklady na dopravu, které nám vzniknou, pokud vám budeme muset zboží znovu zaslat.

2. důsledky zrušení

2.1 Pokud odstoupíte od této smlouvy, vrátíme vám všechny platby, které jsme od vás obdrželi, včetně nákladů na doručení (s výjimkou dodatečných nákladů vyplývajících z vašeho výběru jiného typu doručení, než je nejlevnější typ standardního doručení, který nabízíme), a to bez zbytečného odkladu a v každém případě nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy jsme byli informováni o vašem rozhodnutí odstoupit od této smlouvy. Pro toto vrácení použijeme stejný platební prostředek, který jste použili pro původní transakci, pokud se s vámi výslovně nedohodneme jinak; za toto vrácení vám v žádném případě nebudou účtovány žádné poplatky. Vrácení peněz můžeme zadržet, dokud neobdržíme zboží zpět nebo dokud nepředložíte důkaz o tom, že jste zboží vrátili, podle toho, co nastane dříve.

2.2 Zboží nám musíte vrátit nebo předat neprodleně, nejpozději však do čtrnácti dnů ode dne, kdy nás informujete o odstoupení od této smlouvy. Lhůta je dodržena, pokud zboží odešlete před uplynutím čtrnáctidenní lhůty.

2.3 Náklady na návratnost pro společnosti (právnické osoby):

2. Přímé náklady na vrácení zboží nesete vy, a to jak u zboží, které lze zaslat poštovním balíkem, tak u zboží, které poštovním balíkem zaslat nelze.

.

2.4 Náklady na vrácení zboží pro spotřebitele (fyzické osoby): U zboží, které lze zaslat poštovním balíkem, nesete přímé náklady na vrácení zboží v plné výši. V případě zboží, které nelze zaslat balíkovou poštou, zajistíme vyzvednutí zboží poskytovatelem přepravních služeb dle našeho výběru. Náklady na tuto službu jsou paušální a činí 80 EUR za jeden balík (např. 1 europaleta nebo 1 železniční balík). Za každý další balík se náklady zvyšují o paušální sazbu 40 EUR. Náklady na zpětnou přepravu odečteme od případné náhrady, nebo v případě, že náklady na zpětnou přepravu přesáhnou částku náhrady, odečteme celou částku a zbývající částku vám vyúčtujeme za podmínek uvedených v odstavci 5.2.

2.5 Ztrátu hodnoty zboží musíte uhradit pouze v případě, že tato ztráta hodnoty vznikla v důsledku manipulace se zbožím, která není nezbytná pro vyzkoušení povahy, vlastností a funkčnosti zboží.

B. Storno formulář

Pokud si přejete smlouvu zrušit, vyplňte prosím tento formulář a zašlete nám jej zpět.

PŘÍKLAD FORMULÁŘE PRO ODSTOUPENÍ

Pokud si přejete smlouvu zrušit, vyplňte a odešlete tento formulář.

An

SYMBIONET GmbH
Im Grund 3
91593 Burgbernheim
E-mail: kundenbetreuung@qpool24.com

Číslo objednávky:
Číslo dodacího listu:

Já/my* tímto odstupuji/odstupujeme od smlouvy uzavřené mnou/námi* na nákup následujícího produktu/následujících produktů: ________________________________________________________________________________________________________

Objednáno na*: ___________________ / Received on*: ___________________
 
Název spotřebitele (spotřebitelů): _________________________________________________
 
Adresa spotřebitele (spotřebitelů): ______________________________________________________________________________________________
 
Prosíme, sdělte nám důvod vaší reklamace:
___ no reason
___ objednáno omylem
___ Část není kompatibilní
___ neodpovídá popisu na webových stránkách
___ objevena nižší cena
___ Nesprávně dodaná položka
___ nedorazil včas
___ Chybí díly / chybí příslušenství
___ Přepravní obal a poškozené zboží
___ Zboží poškozeno (přepravní obal nepoškozen)
___ vadné / nefunguje správně
___ Výkon nebo kvalita nevyhovující
 
Podpis spotřebitele (spotřebitelů):
 
__________________________________________
(pouze pro zprávu na papíře)
 
Data: ___________________
 
* Odstranit podle potřeby